نحوه صحیح محصول گذاری

نحوه صحیح محصول گذاری

تصویر محصولات

  1. تصویر محصول باید به صورت کاملاً واضح باشد.
  2. فرمت مناسب webp و jpg می باشد.
  3. ابعاد تصاویر از 600*600 پیکسل تا 2500*2500 پیکسل می باشد.
  4. تصاویر باید فاقد واتر مارکت، اطلاعات تماس، آدرس شبکات مجازی و حضور افراد اعم از کودکان و…. باشد.
  5. قالب تصاویر حتماً باید به صورت مربعی باشد.
  6. اگر محصولتان دارای چند وجه می باشد از تمامی وجه های آن عکس بگیرید.
  7. حجم عکس های خود را نرم افزارهای ادیت عکس مانند فتوشاپ و… و یا راه حل های دیگری که خودتان بلد هستید پایین بیاورید.
  8. اگر هنگام آپلود تصویر به مشکلی برخورد کردید از متن ارور اسکرین گرفته و برای ما ارسال کنید.
  9. آپلود حداقل یک تصویر برای محصول الزامی می باشد و محصولات بدون تصویر تایید و منتشر نمی شوند.

نام گذاری محصولات

  1. نام محصول باید به صورت صحیح و کامل نوشته شود مانند : تابلو فرش دست بافت طرح طبیعت
  2. از استفاده از ایموجی در نام خودداری کنید.
  3. نگارش نام محصول نباید شبیه به تیتر ویدیو های منتشر شده در پلتفرم هایی مانند یوتیوب، آپارات و…. باشد. این نوع نام ها برای وب سایت های فروشگاه مناسب نیستند.
  4. نوع محصول حتماً در نام آن ذکر شود. نمونه مورد تایید : کتاب شاهنامه فردوسی / نمونه غیر قابل تایید : شاهنامه فردوسی
  5. از استفاده از عبارات غیر ضروری در عنوان محصول خود داری کنید. برخی از این عبارات : فروش ….. – تولید ……
  6. تنوع محصول در عنوان محصول ذکر نشود. / نمونه غیر قابل تایید : عروسک اسباب بازی خرس پاندا در 8 رنگ مختلف (رنگ های محصول خود را می توانید در قسمت ویژگی ها وارد کنید)
  7. عنوان محصول نباید صرفاً یک نام کلی باشد مانند : سبد، عروسک، منجوق دوزی و…

قیمت گذاری

  1. واحد قیمت گذاری بر پایه “تومان” می باشد. پس هنگام وارد کردن محصولات قیمت آن را به درستی وارد کنید.
  2. اگر در فضای موبایل اقدام به محصول گذاری در سایت می کنید در هنگام وارد کردن قیمت کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.
  3. قیمت محصول خود را به علاوه 20% کرده و آن را در قسمت قیمت بنویسید (10% کمیسیون سایت + 10% مالیات بر ارزش افزوده).

برچسب محصولات

  1. برچسب محصولات سایت همان هشتگ هایی هستند که در فضای مجازی مثل اینستاگرام، توئیتر، یوتیوب، آپارات و… می نویسید و باعث از پس حتماً برای محصول خود برچسب نویسی کنید.
  2. برچسب محصول باید به محصول مرتبط باشد و از وارد کردن برچسب های غیر مرتبط خودداری کنید. مانند => نام محصول : کتاب شاهنامه فردوسی با جلد نفیس نمونه مورد تایید : فروش کتاب، شاهنامه، شاهنامه فردوسی و…نمونه غیرقابل تایید : بهنام بانی، امیرتتلو، آهنگ جدید
  3. در هنگام وارد کردن برچسب محصولات لازم نیست از نمادهایی اعم از # و _ استفاده کنید.

توضیحات محصول

  1. این توضیحات باید شرح درستی از آن محصول باشد نه یک متن ساده که برای تمامی این سبک محصولتان در شبکات اجتماعی منتشر می کنید
  2. توضیح باید به گونه ای باشد که که اطلاعات دقیقی را به مخاطب بدهد تا درک درستی از محصول شما داشته باشد.
  3. در قسمت توضیات کوتاه حداکثر 5 شاخصه ی بارز محصول خود را به صورت لیستی وارد کنید ( این متن زیر عنوان محصول منتشر می شود).
  4. در قسمت ویژگی ها حتماً ویژگی های محصول خود مانند ابعاد، وزن، رنگ و… را وارد کنید.
  5. از وارد کردن شماره تماس، آیدی شبکات اجتماعی و… خودداری کنید. (در صورت مشاهده از متن شما پاک می شود.)
  6. شرایط ارسال و شرایط بازپس گیری و… در متن نباید وارد شود. این اطلاعات باید در این مسیرها وارد شود. شرایط با ارسال و باز پس گیری در مسیر: داشبورد فروشگاه > تنظیمات > فروشگاه. و شرایط ارسال در مسیر : داشبورد فروشگاه > تنظیمات > حمل و نقل

برای درک بهتر از این موارد سایتهای معتبر فروشگاهی کشور را رصد کنید.

 

شما عزیزان برای راحتی بیشتر از طریق لینک زیر میتوانید فایل PSD قالب تصویر محصولات سایت را دانلود کنید و با قراردادن تصویر خود در این قالب و تنظیم اندازه عکس خود و ذخیره آن عکس های یک اندازه و استانداری داشته باشید.

دانلود فایل قالب تصویر محصولات سایت

ویدیو آموزشی تغییر اندازه عکس در فتوشاپ

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ما برای بهبود عملکرد از کوکی ها استفاده می کنیم.
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من